کانکس ویلایی
 
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد , قیمت لیزر مو
 
 
دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 14:50 ::  نويسنده : مهدی مقدم
 کانکس ویلایی , قیمت کانکس ویلایی , ساخت کانکس ویلایی , کانکس ویلایی دست دوم , کانکس ویلایی کانکس سازان , خرید و فروش کانکس ویلایی : یکی از نیازهای هر باغدار یا مزرعه دار و یا هر کشاورزی داشتن سرپناه در موقعیت باغ و محل کار خود است . شاید بارها پیش آمده است که برای داشتن همچین سرپناه و مسکنی دنبال یک روش راحت بوده اید  تا بتوانید با خیالی راحت و آسوده در زمان ییلاق و قشلاق در آن استراحت کنید .
شرکت کانکس سازی , کانکس سازان پیشنهاد شگفت انگیزی را برای شما ارائه می کند. این عالی است که شکا یک خانه پیش ساخته داشته باشید به طوری که به راحتی بتوانید از مکانی به مکان دیگر جابجاش کنید . شاید معیارهای زیاد دیگری در ذهن داشته باشید مانند اینکه من می خواهم دکوراسیون داخلیش رو بر اساس ایده های ذهنی خودم طراحی کنم . بله امکان پذیر خواهد بود . در کانکس سازان در تولید و ساخت کانکس هیچ محدودیتی نیست . ما می توانیم بهترین و با کیفیت ترین سازه ها را برای شما طراحی و بسازیم .
 

کانکس ویلایی چیست ؟

کانکس ویلایی کانکسی است جهت سکونت در محل هایی مانند باغ , مزرعه و اراضی کشاورزی جهت استراحت و رفع امور کشاورزان و باغداران . که از نظر امکانات چیزی کمتر از یک واحد مسکونی نقلی ندارد .و رشایت شما راجلب خواهد کرد .

کاربرد کانکس ویلایی

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم از کانکس ویلایی می توان در خیلی از جاا استفاده کرد .در زیر به تعدادی اشاره می کنیم :
  1. امروزه با پیشرفت سیستم باربری و حمل و نقل داشتن یک کانکس ویلایی برای عشایر در ییلاق و قشلاق سرشار از امتیاز می باشد . حتی به مدت ۶ ماه که نیاز به سکونت دارند . بعد از این مدت می توانند به راحتی با استفاده از کامیون و تریلی سازه ویلایی را به محل جدید منتقل کنند .
  2. استفاده در باغ ها به عنوان خانه باغ های زیبا با طرحی جذاب و منطبق بر منطقه
  3. استفاده در تحقیقات کشاورزی دیم در مناطق دور از شهر ها و در روستاها  به عنوان سرپناه و خانه برای محققین
  4. استفاده رد اراضی بزرگ کشاورزی  به عنوان محلی برای استراحت کارگران
  5. استفاده به عنوان ویلا در مناطق گردشگری
  6. استفاده در شهرهای توریستی مانند شمال در کنار دریا به عنوان ویلای پیش ساخته برای توریست ها
  7. و بسیاری از کاربردهای دیگر

مزیت استفاده از کانکس ویلایی

۱-    قابلیت جابجایی آسان با کمترین آسیب برای مصالح ساختمانی ان
۲-    استفاده از اسکلت بندی مقاوم با استفاده از فولاد و بتن خاص
۳-    مقاوم در برابر رطوبت
۴-    مقاوم در برابر زمین لرزه تا ۷ ریشتر وحتی ۸ ریشتر
۵-    عایق بندی حرارتی , رطوبتی و صدا
۶-    استفاده از در و پنجره های دو جداره pvc و …
۷-    طرح زیبا با رنگ بندی عالی و حس خوش زندگی دوست داشتنی
۸-    استفاده از اتصالات با کیفیت و رو کار جهت تسریع در نصب
۹-    دارای دکوراسیون داخلی با پارتشین بندی بسیار جالب
۱۰-    قابل ساخت برای تمام اقلیم های آب و هوایی

طراحی و نمای کانکس ویلایی

همانطور که از اسم سازه مشخصه ویلا , و ویلا نیز در ذهنیت تمام افراد جامعه یک خانه بسیار زیبا در یک محیطی آرام با تمام امکانات سکونتی می باشد . لذا داشتن یک طرح زیبا برای این سازه پیش ساخته از اهمیت بالایی برخوردار است . تیم مهندسی کانکس سازان با بهترین و بروزترین نرم افزارهای طراحی نما و دکوراسیون داخلی و سازه بهترین و جذاب ترین طرح های ویلایی را برای شما پیاده می کنند استفاده از افراد خلاق جوان و تکنسین های حرفه ای در تولید کانکس ویلایی ما را جزء برترین شکرت های کانکس سازی کرده است .
طراحی نما و دکوراسیون داخلی کانکس ویلایی خود را از ما بخواهید و بهترین و کار آمدترین کیفیت سازه پیش ساخته را می توانیم برای شما بسازیم .

قیمت کانکس ویلایی

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم داشتن یک طرح زیبا با نمایی برتر و  استقاده از اتصالات و تاسیسات با کیفیت بالای ایرانی و خارجی در ساخت سازه و استفاده از انواع عایق بندی , در و پنجره  و… عواملی هستند که در قیمت کانکس ویلای شما تاثیر گذارند . همچنین ابعاد ویلا نیز بسیار اهمیت دارد .
کانکس ویلایی سفارشی شما با بهترین طراحی و با کیفیت ترین امکانات را با نازلترین قیمت در بازار برای شما عرضه خواهیم کرد .

مشخصات فنی کانکس ویلایی پیش ساخته

  1. ابعاد کانکس ویلایی : بر اساس نیاز کارفرما و موقعیت مکانی کانکس ویلایی طراحی و اجرا خواهد شد .
  2. اسکلت کانکس ویلایی : اتصالات اسکلت فلزی ویلا پیش ساخته از نوع جوش ممتد با الکترود پارس همراه با اجرای ضدزنگ به ضخامت ۴۰میکرون به تمام نقاط که به صورت مدولار صورت میگیرد.
  3. نمای خارجی ویلا پیش ساخته : بر اساس انتخاب کارفرما از فایبر سمنت طرح دار و یا ساده – PVC – سنگ – کامپوزیت و …
  4. بدنه ویلا ی پیش ساخته : از جنس سیمان مسلح
  5. سقف ویلا ی پیش ساخته : ورق با رنگ الکترو استاتیک طرح سفال، ساندویچ پانل، اندولین، اندوویلا
  6. نمای داخلی کانکس ویلایی : از تایـل پی وی سـی، ام دی اف، ام دی اف دو جـداره، تایـل گچـی(کناف)، فایبر گلاس، انواع پوششهای سلولزی
  7. کف کانکس : سوییت مـورد نظر با شبکه فلزی وکفسازی طبق محاسبات وکاربری مورد نیاز.و کف نهائی به وسیله کف پوش یا سرامیک نصب میشود.
  8. سیستم روشنایی : سیستمـهای روشنـائی و نور پردازی بر اساس پلان اجرایی، سیستم ایمـنی و سنسور آشکارساز حریق و دود و سیم کشی نمره ۴
  9. استاندارد .
  10. درب و پنجره کانکس : درب ورودی به ارتفاع ۲m از جنس آلومینیوم ، چوب و یا آهن (ضد سرقت) همراه با یراق آلات مرغوب و پنجره به ارتفاع ۱٫۲۰ از جنس آلومینیوم با پروفیل سنگین، آهن , UPVC به صورت تک جداره و دو جداره.
  11. عایق سقف ویلا ی پیش ساخته : متناسب با شرایط آب و هوای محل اجرا از چندین لایه عایق استفاده میگردد.
  12. سیستم لوله کشی و شیرآلات : لوله ی پلی اتیلن استاندارد بصورت توکار و شیرآلات اهرمی استاندارد
  13. آشپزخانه کانکس : با استفاده از کابینت MDF با طرح موجود در پلان مورد تایید همراه با لوله کشی و شیرآلات و سینک
  14. رنگ آمیزی کانکس ویلایی : از نوع رنگ اکرلیک و رنگ الکترو استاتیک
  15. مدت ضمانت کانکس ویلا : ۵ سال

جهت مشاهده کامل عکس کانکس ویلایی به قسمت گالری محصولات کانکس ویلایی، مراجعه فرمایید.

کانکس ویلایی دست دوم

همانطور که در مزیت های کانکس ویلایی در بالا نزی اشاره ای کردیم یکی از قابلیت های انواع کانکس های صحرایی و ویلایی در جابجایی و استفاده در موقعیت های دیگر است . بسته به نوع کانکس ویلایی که طراحی می شود می توان انواع کانکس های ویلایی را در دسته بندی های کانکس ویلایی دست دوم نیز به فروش گذاشت یا اگر قابلیت خریداری داشته باشد آنها را خریداری کرد. از این رو کانکس سازان با استفاده از سیستم راهبردی خود در راستای خدمت رسانی به همه مردم ایران هر نوع کانکس دست دوم ویلایی را خرید و فروش می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید انواع کانکس  ها به ویژه کانکس ویلایی دست دوم می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در شرکت کانکس سازی تماس بگیرید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال بار مسافری به کانادا روش های ارسال بار | هوایی , دریایی و زمینی حمل و نقل هوایی به استرالیا ارسال بار هوایی به استرالیا ثبت تغییرات برای انواع شرکت در موسسه ثبتی ذهن ناب ثبت تغییرات برای انواع شرکت طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۴ نوع دوم شرکت سهامی خاص راهنمای هزینه های ثبت شرکت و برند اخذ کارت بازرگانی برای مدرک تحصیلی تعریف کلی از جواز تاسیس انحلال شرکت ها تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون تجارت هزینه ثبت شرکت چقدر تمام می شود ؟ ارسال بار هوایی با متد روز دنیا تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون هزینه ثبت تغییرات شرکت هزینه هر کیلو بار هوایی به استرالیا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد و آدرس lasermoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: